فیلم سینمایی ترسناک The Veil (پرده)

۱۳۹۹/۵/۱۵

فیلم-سینمایی-پرده

فیلم سینمایی The Veil محصول سال 2016 است.
ژانر: ترسناک، فراطبیعی
مدت زمان: 93 دقیقه
کارگردان: فیل جوانو
نویسنده: رابرت بن گرنت

فیلم-سینمایی-ترسناک-The-Veil

خلاصه
داستان فیلم در رابطه با گروهی است به سرکردگی جیم جیکوب (توماس جین) که در روستایی به نام "Heaven's Veil(پرده بهشت)" دست به خودکشی دست جمعی میزنند و این خودکشی دست جمعی فقط یک بازمانده دارد و آن هم دختر بچه کوچکی است که بعد از رسیدن خبرنگاران به آنها میگوید: "نگران نباشید اون اونها رو برمیگردونه" و داستان به ۲۵ سال بعد میرود که دختربچه بازمانده که نامش را سارا هوپ(لیلی ریب) گذاشته اند حالا بزرگ شده است و از لحاظ روحی بهم ریخته است و هیچ چیز از گذشته به یاد نمی آورد.
از طرف دیگر مستند سازی به نام مگی پرایس(جسیکا آلبا) همراه گروهش با این تنها بازمانده ارتباط برقرا می کند و می خواهد درباره اتفاقات افتاده در آن روستا مستندی تهیه کند. سارا که آن زمان فقط 5 سال داشته است وقتی که متوجه می شود مگی مدارکی پیدا کرده است که فیلم های از آن واقعه وجود دارد که هرگز کسی آنها را پیدا نکرده است، قبول می کند تا با آنها همکاری کند. در طول فیلم مشخص می شود که مگی و برادرش کریستین فرزندان یک مامور اف بی آی هستند که در روز خودکشی افسر مسئول بوده است. مگی میگوید که پدرش خودکشی کرده و او دنبال پاسخ این سوال است که چرا پدرش خودش را کشته است.
آنها به محل وقوع حادثه می روند و به کمک سارا محل فیلم ها را پیدا می کنند و با تماشای فیلم ها متوجه اتفاقاتی که افتاده می شوند اما در این بین اتفاقات ترسناکی برای اعضای گروه می افتد که بهتر است به جای خواندن درباره آنها خودتان فیلم را تماشا کنید و بترسید ...

فیلم-سینمایی-ترسناک-The-Veil

بازیگران
جسیکا آلبا در نقش مگی پرایس
لیلی ریب در نقش سارا هوپ
آیوی جورج در نقش کودکی سارا
الکسا پارادینو در نقش کارن سوئیتزر
رید اسکات در نقش نیک
توماس جین در نقش جیم جیکوب
شانون وودوارد در نقش جیل
جک دی سنادر نقش کریستین پرایس
میگان وارنر در نقش آن
لنی جیکوبسون در نقش اد
دیوید سالیوان در نقش مت
امبر فرندلی در نقش سم
جیم استورم در نقش دان ویلر

..